Optimizare SEO Romania, Bulgaria si Grecia, pret | sunny7eood.eu

Optimizare SEO, cele mai recente tendințe în 2023

19 0

În SEO, este dificil să prezici tendințele viitoare. Mediile se schimbă rapid, Google lansează actualizări tot timpul, iar SEO nu știu niciodată la ce să se aștepte. Ei bine, în timp ce unii sunt mulțumiți de mantra „depinde”, alții preferă cercetarea profundă și experimentarea pentru a vedea clar viitorul SEO. Iată primele 5 tendințe SEO bazate pe fapte, știri Google și opinia experților.

1. Google Ads va ceda căutării organice. Cele mai recente rapoarte de venituri de la Google și Bing Ads arată în mod clar o tendință descendentă. În octombrie 2022, veniturile Google Ads au crescut cu doar 4,25%. Raportul anterior arăta o creștere de 13,5%, iar cel precedent – 22%. Acesta nu este altceva decât un semnal că companiile își reduc cheltuielile pentru publicitatea plătită. În plus, multe agenții de marketing spun că și costul mediu de listare a scăzut. Experții financiari la nivel mondial spun că 2023 va deveni probabil anul Marii Recesiuni, ceea ce face ca o creștere a cheltuielilor publicitare să fie îndoielnică.

Criza economică este doar jumătate din problemă. A doua jumătate este factorul uman. Oamenii preferă să facă clic pe rezultatele căutării organice decât pe anunțuri, deoarece promoțiile plătite sunt în mod tradițional asociate cu ceva care nu este suficient de bun pentru a câștiga popularitate fără publicitate. Acesta este, probabil, motivul pentru care Google a schimbat eticheta publicitară în Sponsored (și a fost deja schimbată pentru căutarea mobilă), sponsorizată sună mai blând. Cu toate acestea, companiile trebuie să continue să atragă clienți. Există o posibilitate puternică ca companiile să investească mai multe resurse în extinderea pozițiilor lor organice, ceea ce poate însemna doar că SEO rămâne o tendință.

Cum să acționați

Puteți profita de această situație în două moduri simple. În primul rând, examinați campaniile dvs. publicitare. Poate că unele oferte prea scumpe au devenit disponibile pentru afacerea dvs., așa că le puteți încerca dacă bugetul vă permite. În al doilea rând, dacă afacerea dvs. trebuie să reducă costul promovării plătite, nu aveți de ales decât să optimizați mai bine căutarea organică pentru a învinge concurența și a atrage mai mulți vizitatori. Dacă nu știți cum să începeți să vă optimizați site-ul, încercați instrumentele de bază Google, cum ar fi Search Console, și monitorizați starea tehnică a site-ului dvs.

2. Fragmente fără clic. Fragmentele recomandate și rezultatele fără clic obțin cea mai mare atenție (adică clicuri și vizionări) în SERP-urile organice, astfel încât proprietarii de site-uri web se vor strădui să-și optimizeze paginile pentru a profita la maximum de ele, mai ales având în vedere popularitatea în scădere a promovării plătite. Comunitatea SEO încă nu este clar cum să trateze fragmentele prezentate. Deși atrag atenția utilizatorilor și atrag o mulțime de clicuri, ele împiedică utilizatorii să facă clic pe celelalte fragmente SERP, deoarece oamenii obțin informațiile direct din SERP. Cu toate acestea, popularitatea fragmentelor fără clic nu poate fi subestimată, așa cum Google continuă să le împingă în topul SERP-urilor.

Cum să acționați?

Întrucât fragmentele și rezultatele fără clicuri continuă să primească mai multe clicuri, obiectivul dvs. este ca paginile dvs. să profite de pe urma acestor tipuri de rezultate de căutare. În multe cazuri, Google obține informațiile pentru rezultatele fără clic din datele structurate. Prin urmare, puteți aplica un marcaj de schemă care se potrivește cu tipul de conținut al paginii care este vizualizată.

3. Conținutul AI va fi suprautilizat. Scriitorii de conținut AI devin din ce în ce mai buni – textele lor devin mai semnificative, bine construite și mai logice. În plus, sunt ieftine (unele instrumente sunt chiar gratuite), așa că din ce în ce mai mulți SEO le privesc ca pe o modalitate de a obține tone de conținut pentru mai puțin timp și bani. Adevărul este că generatoarele de conținut AI nu sunt încă suficient de bune pentru a înlocui oamenii. Este posibil să devină o capcană pentru Firma de optimizare SEO Romania, Bulgaria si Grecia, pret.. care folosesc în exces conținutul AI și sacrifică calitatea în detrimentul cantității. De asemenea, rețineți că actualizarea utilă a conținutului de la Google a fost introdusă pentru a-i forța să penalizeze conținutul de calitate scăzută, iar conținutul AI fără modificări este exact ceea ce caută această actualizare.

Cum să acționați?

Generatorii de conținut AI nu pot înlocui scriitorii adevărați, dar vă pot ajuta să creați conținut. Așa că nu este cea mai bună idee să renunți complet la instrumentele AI, mai ales dacă ai un buget restrâns, folosește-le cu grijă. În primul rând, aceste instrumente vă pot ajuta să generați contururi brute pentru a face față blocajului scriitorului. În al doilea rând, inteligența artificială poate ajuta la crearea unor fragmente scurte de text, cum ar fi contururi sau titluri (care necesită încă modificări manuale). În cele din urmă, traducerea automată este mai ieftină decât orice liber profesionist. Dar nu uita Rețineți că traducerile AI, ca orice conținut generat de AI, necesită editare manuală. Prin urmare, nu este o idee bună să vă umpleți paginile cu tone de traduceri brute AI.

5. Google va acorda mai multă atenție obiectelor. Se pare că Google și-a antrenat algoritmii BERT și MUM suficient de bine pentru a-i face să înțeleagă obiectele din spatele cuvintelor cheie. Deci, o abordare de optimizare bazată pe obiecte este probabil să preia locul optimizării tradiționale a cuvintelor cheie. Unul dintre motivele pentru aceasta este dezvoltarea panoului de cunoștințe. Google folosește algoritmii săi de procesare a limbajului natural (NLP) pentru a analiza un anumit conținut, a descoperi cuvintele (sau obiectele) cele mai semnificative și pentru a „decide” care este conținutul. Datele colectate sunt apoi adăugate la restul cunoștințelor Google despre obiect. Când Google colectează suficiente date, trage toate cunoștințele într-un panou de cunoștințe. O abordare bazată pe obiecte a SEO este, de asemenea, crucială în SEO local. În acest caz, Google își folosește colecția de cunoștințe pentru a determina cât de relevant este un obiect (interogare) pentru locația celui care caută și apoi formează SERP pe baza acestor informații.

Google trebuie să aibă cât mai multe informații despre site-ul dvs. pentru a-l înțelege corect, așa că scopul dvs. este să îi oferiți Google acces la toate datele de care are nevoie. Primul lucru pe care îl puteți face este să vedeți ce știe deja Google despre afacerea dvs. în general.

Dacă aveți o companie locală, creați un profil de afaceri Google și completați-l cu cât mai multe informații posibil. GBP furnizează date direct către Google, așa că cu cât oferiți mai multe detalii, cu atât mai bine. Continuați să faceți conexiuni. Legăturile funcționează ca legături între entități (adică site-uri) dintr-o nișă și/sau locație. Permiteți clienților să vă revizuiască afacerea (cu cât este mai pozitiv, cu atât mai bine). Organizați activități de marketing offline dacă nișa dvs. vă permite să faceți acest lucru. Google apreciază, de asemenea, noutățile offline, iar oamenii tind să discute despre experiențele lor pe rețelele sociale, ceea ce îți aduce popularitate.

5. Cumpărături Google va guverna comerțul electronic. Acum putem vedea că Google devine un agregator de cumpărături care arată bunuri de pe mai multe platforme și oferă link-uri către unde să cumpere. Ei bine, vânzările directe sunt probabil singurul lucru pe care Google nu îl face încă. Cu toate acestea, Google își promovează în mod activ serviciile de cumpărături acum și probabil va continua această tendință în 2023. Și dacă sunteți proprietarul norocos al unei afaceri de comerț electronic, ar trebui să vă pregătiți pentru schimbări. Această caracteristică a Google este destul de bună, deoarece vă permite să verificați cu ușurință strategiile de preț ale concurenților dvs. și să vă adaptați la situația pieței.

Sună prea bine? Ei bine, iată un dezavantaj: site-urile de comerț electronic vor primi mai puține clicuri, pâlniile de marketing vor fi mai greu de executat, iar utilizatorii vor vizita pagina doar dacă decid să cumpere de pe acel site.

Cum să acționați? Dacă conduceți un site de comerț electronic, nu aveți de ales decât să configurați funcțiile Cumpărături Google. Uneori, aceste fragmente funcționează așa cum sunt selectate, de ex. Google le trage în partea de sus a SERP. Prin urmare, pot atrage atenția și clicurile. Și dacă acele fragmente nu sunt ale tale, probabil că aparțin concurenților tăi.

Căutând următorul pas. Este greu să fii sigur despre ceva când vine vorba de tendințele SEO și Google. Dar, judecând după ceea ce se întâmplă în SEO acum, este destul de clar că calitatea va învinge cantitatea, iar algoritmii AI sunt aici pentru a rămâne. Țineți cont de acest lucru în timp ce vă dezvoltați strategia SEO pentru anul care vine și mențineți clasamentul ridicat.

Related Post

Your reaction

NICE
SAD
FUNNY
OMG
WTF
WOW

React with gif

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *